Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Profile in het onderwerp 'Derbi GPR Roy' (ID 18014).
De reply is geschreven door Royal Club (UserID 10377) op 18-11-2008 16:24.
haha, ik weet nu weer wie dr tuning is ja, die gene die beweert dat hun echte keihin's verkopen, maar dan zonder serienummer
verder
Quote:
Hoi Keiji,
Ik zou gewoon iets meer voorontsteking proberen. Het mooiste is om dat op de testbank te doen zodat je meteen meet welk resultaat je haalt. 2.5mm is denk ik iets beter voor jouw set up.
19.6 is een mooi resultaat. Ik zou verder niet veel meer weten qua verbetering.
Met vriendelijke groet,
Dr tuning
Scootparts.com
*knip*
Yamaha
TZR
2003
blauw
hoi Ik heb een Top performances 86,39cc kit, de aluminum cilinder 50mm boring, met vlinderpoort, en 44mm slag krukas, een keihin pwk 28mm carburateur conti crx 28mm inlaat set twin air luchtfilter, een polini ontsteking, en een metra kit pro race uitlaat. momenteel rijd ik met 1.8mm voorontsteking, sproeier 175. daarmee heb ik een score van 19,6pk behaald, wat is u visie op de voorontsteking? ik weet dat HPI een voorontsteking van 3~4mm hanteerd, maar ik ben de handleiding van mijn polini ontsteking kwijt, en weet niet in welke marges ik kan gaan zitten zonder mn zuiger in gevaar te brengen(detoneren) wat is verder u mening over mijn huidige setup, wat zou ik kunnen aanpassen om meer vermogen te kunnen creeren, ZONDER de cilinder te bewerken! mvg en bvd Keiji
onderste deel is wat ik het getypt natuurlijk
feit dat dr tuning niet begint over grades, zegt mij al genoeg
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved