Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Profile in het onderwerp 'Ed Honda CB50J' (ID 3528).
De reply is geschreven door Ed Honda CB50J (UserID 3528) op 17-4-2004 21:45.

Bij deze verveel ik me en ga ik een verhaal vertellen over mijn 80blok voor de DT --------------------------------------------------------

Ik rij vandaag op me DT, beetje crossen in een weiland enzo, waar ze een kas willen bouwen, dus lekker veel heuvels nu

Komt een vriend van me ff zeggen : He ED !!! : JA ?? : Ga ff mee naar Den Hoorn ff een spartamet halen : Jaja best hoor.
Dus ik nog helemaal onder de bagger en shit, nou ja boeiuhh. Brommer helemaal onder de bagger enzo, dus das wel dik om zo langs de provinciale weg te rijden

Dus wij rijden totdat Me brommer ging ineens stotteren en roken als de t*fus
Ik meteen omgekeerd anders moest ik verder lopen.
Dus na 1,5km stotterend rijden Bluuuuh KUT !!
Ik kijken naar me blok, wat zie ik olie drup drup stroom stroom keering lek dus ( allebij )
ff een vriend gebelt of hij me ff een sleepie wou geven, dat deed hij wel ff.
Eenmaal thuis, ik denk ik ga gelijk me 80blok eronder pleuren want die was al zo goed als klaar. ( niet dus )
Dus nou, blok zat eronder ( nog niet vast ) dus ik denk, he, ff kijken of dat carterkappie past --> jah, past
Toen zag ik tot mijn grote verschrikking KUT ( en alle andere mogenlijk scheld woorden ) het schakelpookje is gedeeltenlijk afgebroken

Nu heeft mij vader er een verleng stukkie op gelast, en past alles en alles zit steving vast en vastgelast met speciale elektodes die speciaal voor gehard staal zijn.
Dit wou ik dus ''ff'' vertellen.

Morgen ga ik hem eronder gooien, en hopen dat het blok een beetje snel draaiend te maken is. Dus dat hij hopenlijk gelijk start na 2m lopen.

Dus morgen komt er ws een vervolg op dit lange kut verhaal.
Hoop dat je genoten hebt




Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved