Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Profile in het onderwerp 'thomie' (ID 13661).
De reply is geschreven door thomie (UserID 13661) op 12-6-2007 19:59.

Ik ben ehm nu aan het schoonmaken met terpentine (ik heb ook motorreiniging spul (voor de buitenkant van de motor, afspoelen met water) maar dat gebruik ik niet omdat mn vader zegt dat ik de carburateur niet met water uit mag spoelen).
Er zat een soort witte aanslag op sommige onderdelen. Ik ga v/d een brandstof filter kopen en dat zet ik tussen de brandstofslang dan weet ik cker dat het niet aan de brandstof ligt .

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tim_my_90

Verder is het zo dat als je toerental hoog is als je stilstaat en oploopt, het waarschijnlijk valse lucht is.





Het toerental loopt ook op als ik aan het rijden ben en gas afneem weet niet of dat nog uit maakt? :P

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tim_my_90

weet je zeker dat je gaskabel niet blijft hangen, want hij rookte toch ook heel veel, dat kan ook teveel brandstof zijn..



Toen hij het nog normaal deed (geen te hoog toerental) rookte hij ook al heel erg en als de motor warm was bleef hij roken. Ik dacht dat er mischien een te grote carburateur of spruitstuk op zat.


Ik heb hem nu uit elkaar gehaald en ik kan de automatiche choke niet zien, iemand weet hoe die eruit ziet?? :P

Ik heb net 2 mensen de carberateur laten zien en allebij zeiden ze dat er geen automatiche shoke op zit. De reden dat hij goed start is omdat er een te groot spruitstuk op zit. Klopt dit? hoef ik alleen maar een kleiner spruitstuk te kopen?



Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved