Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Profile in het onderwerp 'Joyrider-MB' (ID 3245).
De reply is geschreven door bart de schakelgek (UserID 1161) op 4-1-2004 7:14.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda-crew-PG

[...]


Vertel vertel? dat was maar een geintje hoor Hij rateld idd een beetje, maargoed. hebben gek genoeg alle hondas bij mij Dat is wel te repareren. Lagerspeling was er niet echt.

Luchtfilterelement was helemaal verkorreld. En luchtfilterbak zelf hing trouwens ook totaal verkeerd waardoor de carb niet aangesloten zat op slang. Slang zelf was ook verkloot btw. En blok hing aan 2 bouten. allemaal niet in de gaten Spruitstuk was 13mm, carb 16(keihin, belse dus). Had je btw ook bij je ouwe MT(13mm bij 18mm keihin). zo heb ik ze allebei gekocht, niets aan veranderd

Remgedoe is allemaal gefixed, Km tellerkabel is dood, moet nieuw. Steppenbalk zoeken we nog een goeie, en mankement van verlichting-dat-continu-brand heb ik wss ook al gevonden.ja volgens mij is alle verlichting aangesloten op de plus van de knipperlichten, als je knipperlicht aan zet knippert het voorlicht Kettinkje heeft idd ook zijn beste tijd gehad.

Onderhoud is idd niet jouw beste kant geloof ik zo ja (no offence) als het maar rijd, maar dat ding heeft al 2 of 3 maanden stil gestaan, ik heb hem toen lopend gemaakt en aan de kant gezet, niet meer naar om gekeken

Edit: Hij bedoeld niet die knikken in het stuur(nog nooit eentje zonder gezien), maar wiel staat niet recht t.o.v. stuur. Ik merkte het niet echt zo, niet extreem iig. dat weet ik niet wat je bedoelt, maar dat is gewoon even het stuur torseren toch?

Dit bericht is ge-edit door honda-crew-PG op 4-1-2004 2:02



Onderhoud is idd niet jouw beste kant geloof ik zo ja (no offence) dat kun je met de mt al helemaal niet concluderen, dat was afrag brommer eerste klas

Dit bericht is ge-edit door bart de schakelgek op 4-1-2004 7:23


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved