Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Profile in het onderwerp 'dennisbots' (ID 9340).
De reply is geschreven door RS-Power (UserID 2994) op 2-1-2006 1:00.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PraatPaal
waarom een evo met mhr uitlaat ?
mhr cil te duur of yasuni niet goed genoeg?
EVO en MHR zijn bijna evenduur (prijs verschil is 20 euro)
iedereen rijdt MHR en zijn cilinder is getuned door Twins (Antony is een specialist in EVO cilinders bewerken)
Polini evo uitlaat is een KENKER uitlaat en c20 tegen over de team04 stelt weinig voor de prestatie winst van een team04 is gewoon meer
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dennisbots
ik heb voor de evo cilinder gekozen omdat het gewoon de beste cilinders zijn kwa cilinder wand.
en bij een malossi cilinder moest ik weer een andere krukas met lange slag terwijl ik net een nieuwe krukas had.
daarom dus
Jij maakt een fout in je uitleg je hebt een langere drijfstang nodig voor een MHR speed of een MHR cross cilinder (std drijfstang van pia is 80mm) als je met MHR cross of MHR speed gaat werken heb je een 85mm drijfstang nodig (en een langere drijfstang verandert je slag niet) die blijft gelijk (bij pia is die iets van 39,2mm)
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: scooterkiller
Mag ik even gebruik maken van uw toilet
Moet je wel de toilet bij kunnen houden
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved