Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Project Topic in het onderwerp 'NS1_100 motorkenteken [Algemene vragen]' (ID 2286).
De reply is geschreven door 4takker (UserID 4664) op 9-10-2012 22:54.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NS1-Whisperer
Ik zal hem van de week eens in mekaar prutsen en zien of die rijdend ook nog een beetje vooruit komt.

Maare, wat zou slimmer zijn? ik zit nu met 2 ideeën.

1. met dit blok verder gaan.
of
2. dat ns1 blok wat ik er bij heb opbouwen met ori cilinder, cilinderkop en ontsteking.
Maar dan wel de cilinder (laten)tunen. en een opmaatje eronder hangen.
Maar qua cilinder dacht ik om hem naar 53mm te boren voor een cr125 zuiger en dan voor de rest nog laten tunen, als dit nog zinnig is tenminste aangezien je hem naar 96cc boort...


En dan zit ik met nog iets, HPI of ori NS1 ontsteking?
met hpi kan ik niet in het donker rijden, standaard accu is daar niet sterk genoeg voor lijkt me...


wat dacht je van met een standaard blokje naar het rdw.
bij thuis komst als hij een kenteken heeft gekregen een radicaal opgefokt blok er onder

Dit bericht is gewijzigd door 4takker op 9-10-2012 om 22:55 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved