Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Project Topic in het onderwerp 'Suzuki GSX-R 750/1100 circuit motor [Algemene vragen]' (ID 2156).
De reply is geschreven door BenjaminDG (UserID 13992) op 6-7-2012 17:29.

Gasreactie (vanuit stationair dan) is al scherper, pakt beter aan en stijgt sneller in toeren.

Hopelijk is dat ook zo tijdens het rijden.

Klein nadeel is omdat mijn klepovergang nu groter is + iets lagere compressie de motor wel wat nerveuzer draait in de lagere toeren of stationair.

Dit had ik al een klein beetje verwacht, volgende test na de circuitdag (of misschien tijdens de circuitdag als ik tijd heb) is om de spruitstukken te laten samenwerken (slangpilaren zijn al voorzien in de spruitstukken).

Bedoeling is om het mengsel dat misschien terug richting de carburateurs gaat tijdens begin compressieslag (inlaatklep blijft tot 1/3 van de compressieslag open!) al naar een andere cillinder te sturen die op dat moment aan inlaatslag begint.

Anders krijg je het effect van te rijk mengsel, inlaat-carburateur-luchtfilterkast-carburateur-inlaat.

Beetje een auto synchronisatie die op alle toerentallen dan ingrijpt ongeveer


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved