Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Project Topic in het onderwerp 'SOBW NSR [Algemene vragen]' (ID 2268).
De reply is geschreven door BartHonda (UserID 22556) op 5-7-2012 21:09.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda fryslan
wanneer de regels het toelaten zou ik gewoon een luchtgekoelde cilinder nemen en lekker met een (aangepaste) 4 bak gaan rijden icm een 16mm carburateur..
Hier heb ik ook aan zitten denken, maar ik weet niet of dit zo makkelijk gaat. Ik denk dat ik dan beter kan beginnen met een Honda MB. Aangezien de carters en het frame van het gehomologeerde model moeten zijn. Misschien een MTX cilinder gebruiken zou een optie zijn, alleen weet ik niet of het regelement dit toe laat. Ik zou dan wel in de sportklasse luchtgekoeld komen te rijden, dus dan rijd ik in een anderen klassen. Persoonlijk vind ik de sportklasse water eerlijk gezegt mooier (mooier geluid, vollekuip, noem naar op). Ook denk ik dat de sportklasse water een mooiere basis is. Mocht ik ooit willen overstappen na de kicktart epxi of formule klasse. Maar zo ver is het uiteraard nog lang niet.
Als ik mijn mail ga schrijven neem ik deze vraag zeker mee! 16mm haald natuurlijk wel een stuk meer uit de cilinder.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved