Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Project Topic in het onderwerp 'SOBW NSR [Algemene vragen]' (ID 2268).
De reply is geschreven door pompower (UserID 22053) op 5-7-2012 16:54.

Om de zaak maar eens een beetje op te helderen zal ik maar even mijn kennis met jullie delen(voor degene die het niet weten, ik rij zelf ook bij de sobw met een nsr)
-Je mag niet met slicks rijden, allleen met banden die toegestaan zijn op de openbare weg, met uitzondering van de bridgestone bt39 en nog een paar andere
-het verschil tussen gehomologeerd en het gehomologeerd is dat de een van een bromfiets geregistreerd als 50cc moet zijn en de ander van het model waarkee je je hebt ingesvhreven(nsr dus)
Nsr is standaard in de nl als 6 BAK dacht ik, nu had ikzelf een belgische nsr met 5 bak, maar voor zulke dingen meot je de sobw een mailtje sturen ej vragen voor dispensatie.
-Ik zou geen voorwiel ombouwen tot achterwiel, dit om de reden dat je brede achterband dan raar in je velg valt, het beste kan je ns1 wielen nemen, dees zijn 17 inch maar je moet ze wel afdraaien om ze te laten passen tussen de aghterbrug
-Verder red je het prima met eej standaard nsr remschijf, groter is natuurlijk beter maar je red het prima ermee.
-Ik heb nooit met 4bak of14Mm gereden, aleen met 5 en 6 bakven 12 mm.
6 bak is het beste en zo ik zeker kopen als je de kans hebt.
Verder heel veel succes mede nsr rijders ik hoop dat je hier iets aan hebt en al
s je iets wilt weten gewoon vragen
Btw ik mis dit weekend de wedstrijd in blokzij doordat het bloj nog bij de tuner ligt
De tuner rijd trouwens ek supersport en heeft afgelopen week gewonnen in oostenrijk

Ik hoop dat jullie je niet te veel ergeren aan mijn brakke typkunst, typ voor een van de eerste keren op me telefoon



Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved