Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Project Topic in het onderwerp 'TZN Puch [Algemene vragen]' (ID 323).
De reply is geschreven door John Huijben (UserID 1844) op 20-11-2006 17:34.
mag niet nee,
bij jubbega dan iig, en het regelement zal wel veel overeen komen bij andere sprints.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PraatPaal
[...]
meer opgehoogd met een blok alu.
maar ik heb et ff opgezocht en stond der dus niet in, heb ik et ooit is over gehad maar was dus niet voor jubbega enzo.
iig het schijnt dus wel dat die LCmhrTomos (niet dat 70hebo lucas ding)
wel met inlaat op carter heeft gereden omdat de orginele inlaat van de cilinder op het carter zit (mina hori).
Dan nog ff over balhoord-zadel buis, Als je serieus for teh win gaat, neem je helemaal geen buis. Een buis ertusse doe je bij een crosser omdat die echte klappen op moet vangen.
Maar jullie keuze is wel okee want een vierkante buis staat gewoon beter
aan gelast is toch aan gelast ?
of wil jij zeggen dat aan je carter lassen om er n ophoogplaat op te maken wel mag.. maar lassen om er n membraaninlaat op te maken niet mag... :S
en als je er dan met frees en draaiwerk een membraaninlaat opt cater krijgt, mag het dan ineens wel :-S
slaat dus echt helemaal nergens op.
edit:
uit het regelement dus:
Quote:
1. De carburateurdoorlaat is vrij.
Een zuigergestuurd inlaatsysteem mag worden veranderd in een membraamgestuurd op de cilinder.
dus opt carter mag niet.. klaar punt uit.. met je lassen
Dit bericht is gewijzigd door John Huijben op 20-11-2006 om 17:40 uur.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved