Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Project Topic in het onderwerp 'Suzuki GSX-R 750/1100 circuit motor [Algemene vragen]' (ID 2156).
De reply is geschreven door BenjaminDG (UserID 13992) op 2-4-2012 22:20.
Dit is afgekeken van yoshimura, die hadden ook van die buisjes op hun racers of maakten ook straatuitlaten met die buisjes.
In feite zijn dit opslag buisjes die de uitlaatgassen opslagen tijdens het afremmen en weer vrij geven wanneer je het gas er op houdt.
Zou een beter gas reactie en koppel moeten geven bij lagere toeren (wanneer je dus uit de bocht komt).
Wat je zegt van cil 2-3 en cil 1-4 zou ook logisch zijn, wanneer je kijkt naar de ontstekings volgorde. De uitlaten van een suzuki bandit of ander 4 cil in lijn hebben zo systeem.
Echt moderne yoshimura uitlaten (vanaf 2000+) hebben dan precies alle 4 de bochten verbonden voor de collector.
http://www.hollandmo...ts.nl/yoshimura.html
Eerlijk gezegd weet ik het zelf niet goed, kwestie van eens te proberen
Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 2-4-2012 om 22:24 uur.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved