Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Project Topic in het onderwerp 'honda nsr raceklaar maken + carters vervangen [Algemene vragen]' (ID 2169).
De reply is geschreven door kenny77 (UserID 11550) op 5-1-2012 18:15.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mini89
voot bidalot zuigers ook eens kijken bij tiben sport
kwaliteit van zuigers is erg goed

Mhh , het probleem was dat die zundapp zuigers speciaal door emto waren bestelt bij barikit.
Naar eigen maten, omdat er voor de rest niks te krijgen was.
Misschien is dit inmiddels veranderd, maar dat durf ik niet te zeggen.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pompower
[...]

das balen van die zuigers, helaas zit het blok al weer dicht en moet ff aan me pa horen wat voor zuiger erin zit, helaas zit die nog op zee.
nog 1 vraagje, ik heb nu de uitlaat van de 80cc eronder hangen, is dit beter dan een 50cc proma, of kan ik beter een 50cc opmaat eronder hangen

btw: hoe heb je die fluitpoorten gemaakt? kolomboor?



Durf ik niet te zeggen, maar denk dat je met een goede 50cc opmaat uitlaat beter af bent dan die 80cc uitlaat.
Maar dat hangt ook af van hoe goed dat die 80cc uitlaat is ontworpen, misschien komt hij wel in de buurt van een 50cc uitlaat.
(als ik zo op de foto's kijk denk ik van niet, maar dat kan je natuurlijk nooit 100% zeker zeggen vanaf foto's)

Dus het wordt een kwestie van proberen.
Denk dat je ook het liefste verschillende opmaten moet gaan / laten maken, want ik neem aan dat je op verschillende circuits rijd?

Als je dan een circuit hebt met alleen maar korte bochten of alleen hogesnelheids bochten, maakt ook veel uit.

Net als cilinderkopjes btw.

Maar het hangt er ook maar net vanaf of je perse goed wil eindigen of dat je alleen voor je zelf voor de lol mee rijd.

Anders kan je het ook proberen met de spullen die je hebt en dan gedurende de jaren die volgen het allemaal steeds wat beter maken.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 5-1-2012 om 18:17 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved