Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Project Topic in het onderwerp 'Suzuki GSX-R 750/1100 circuit motor [Algemene vragen]' (ID 2156).
De reply is geschreven door BenjaminDG (UserID 13992) op 24-11-2011 20:52.

Bij een axiale remklauw is de bevestiging loodrecht op remkracht (bouten staan evenwijdig aan de wielas) maar de schijf draait (radiale beweging) dus zal de remklauw altijd wat wringen op de bouten met remkracht verlies tot gevolg.

Bij een radiale staat zijn bevestiging ook radiaal want dus stijver moet zijn en minder kans op tegen wringen op de bouten.

Maar deze voorvork is ook kwa veer eigenschappen beter dan mijn huidige dus radiale remmen is dan ook mooi meegenomen

Is ook wat makkelijk om aan te passen met mijn huidige voorwiel tov een axiale remklauw.


Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 24-11-2011 om 20:55 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved