Brommerforum.nl - Print: Reply
![](img/c/s.gif)
Deze reply is gepost in de afdeling Project Topic in het onderwerp 'Krupp Restauratie [Algemene vragen]' (ID 2101).
De reply is geschreven door grasmaaier89 (UserID 13901) op 8-8-2011 21:16.
zo, 1 weekje vakantie gehad van "werk" ![](img/post/s/b.gif)
vandaag geprobeerd de trommels eraf te krijgen.
Eerst deksels eraf, en daarna de assen eruit getrokken
30/40 kilo per as, en dat 2x
Leuk joh als je dat van tevoren niet weet![](img/post/s/e.gif)
Maar toen moest de moer los wat ervoor zorgt dat t wiel er niet af valt/rolt...
Bleek een 8-kants moer te zijn met de maat (schrik niet) 120
T feit dat t een 120 was, was al lastig voor ons, en dat het een 8-kants was maakte het helemaal niet makkelijk![](img/post/s/e.gif)
Dus hebben toevallig een 8-kants gevonden bij een transportbedrijf en mochten we gebruiken. Wij hebben m vastgelast op een buis van 3,5 meter anders kregen we de moer niet los
En in deze buis zitten nog 2 buizen omdat de buitenste telkens verboog![](img/post/s/recht.gif)
Hier een zeer onduidelijke fotoreeks van zo'n trommel![](img/post/s/recht.gif)
![](http://img707.imageshack.us/img707/6614/imag1772.jpg)
![](http://img851.imageshack.us/img851/273/imag1768.jpg)
Hier dus de "moersleuteltje 120"![](img/post/s/e.gif)
![](http://img814.imageshack.us/img814/7104/imag1774k.jpg)
Btw, vet filmpje Leen
Reden genoeg om een Cummins in mn toekomstige auto te gooien![](img/post/s/e.gif)
Dit bericht is gewijzigd door grasmaaier89 op 8-8-2011 om 21:38 uur.
Dit bericht is gewijzigd door grasmaaier89 op 8-8-2011 om 21:38 uur.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved