Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Project Topic in het onderwerp 'Krupp Restauratie [Algemene vragen]' (ID 2101).
De reply is geschreven door grasmaaier89 (UserID 13901) op 8-8-2011 21:16.

zo, 1 weekje vakantie gehad van "werk"

vandaag geprobeerd de trommels eraf te krijgen.
Eerst deksels eraf, en daarna de assen eruit getrokken 30/40 kilo per as, en dat 2x Leuk joh als je dat van tevoren niet weet

Maar toen moest de moer los wat ervoor zorgt dat t wiel er niet af valt/rolt...
Bleek een 8-kants moer te zijn met de maat (schrik niet) 120
T feit dat t een 120 was, was al lastig voor ons, en dat het een 8-kants was maakte het helemaal niet makkelijk
Dus hebben toevallig een 8-kants gevonden bij een transportbedrijf en mochten we gebruiken. Wij hebben m vastgelast op een buis van 3,5 meter anders kregen we de moer niet los En in deze buis zitten nog 2 buizen omdat de buitenste telkens verboog

Hier een zeer onduidelijke fotoreeks van zo'n trommel



Hier dus de "moersleuteltje 120"



Btw, vet filmpje Leen Reden genoeg om een Cummins in mn toekomstige auto te gooien

Dit bericht is gewijzigd door grasmaaier89 op 8-8-2011 om 21:38 uur.

Dit bericht is gewijzigd door grasmaaier89 op 8-8-2011 om 21:38 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved