Brommerforum.nl - Print: Reply
![](img/c/s.gif)
Deze reply is gepost in de afdeling Project Topic in het onderwerp 'Yamaha dt50mx ---> dt115lc [Algemene vragen]' (ID 2065).
De reply is geschreven door laurensberends (UserID 11674) op 1-5-2011 12:40.
Update!
Complete voorophanging in elkaar, met de nieuwe hoezen. Ziet er mooi uit, zie galerij. Ook heb ik de krukas in elkaar geperst en uitgeklokt, zit 0,05 slinger in. Nou volgensmij is dat getolereerd. Gisteren een opvulblokje gemaakt voor het grotere membraam, en ook de cilinder bij de inlaat uitgefreest. Alleen heb ik nu 1 klein foutje gemaakt, voordat ik ging uitfrezen heb ik aan 1 kant voor de zekerheid de dikte opgemeten van de wand zodat ik niet er doorheen zou gaan. En nu moet het nou weer precies zo uitkomen dat de wand tussen de koeling en de inlaat zo dun is dat er niet eens 1,5 mm weg gefreest kon worden, daar zit dus nu een gaatje en moet ik die dicht maken.
Heeft iemand ervaring met vloeibaar metaal? Zou dat goed werken? Omdat ik wel eens een paar keer op internet heb gezien dat ze er complete membraam inlaten mee op puch blokjes maken en andere blokken. Werkt dit spul even goed met gietijzer?
Verder even een paar foto's geupload inclusief een plaatje van hoe de dt er nu bij staat.
Ben op dit moment bezig met het blok in elkaar zetten, de krukas ligt in de diepvries, en het kacheltje tegen de carterhelft.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved