Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Project Topic in het onderwerp 'Yamaha dt50mx ---> dt115lc [Algemene vragen]' (ID 2065).
De reply is geschreven door kenny77 (UserID 11550) op 23-4-2011 20:14.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: laurensberends
Hik, nou het is een gietijzeren cilinder, en ik denk dat gietijzeren cilinders niet van hoge toeren houden
Maargoed dat helpt nog niet echt verder met het idee, daarom denk ik dat het beter is om dat ding na te laten kijken en eventueel te laten optimaliseren kwa timing. Verder als dat af is kan ik het formulier in vullen voor de heer foekema met de juiste gegevens en kan ik de uitlaat maken

Weet iemand of jos dijkman ook cilinders tuned?

Dat het gietijzer is dat maakt niet zo veel uit.
Mijn nsr draait ook 13k met een gietijzeren cilinder.

Ik denk dat een topvermogen bij 10 duizend toeren wel mooi is, icm met een brede powerband.
Carburateur 24 t/m 28 mm.

Dan moet het best leuk gaan lopen en niet te veel slijten.

Edit: weet niet of je mijn post op de vorige pagina had gelezen, maar ik heb misschien nog een grondplaat + vliegwiel voor je.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 23-4-2011 om 20:17 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved