Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Project Topic in het onderwerp 'Honda MT(X -ot) 70cc supermotard [Algemene vragen]' (ID 1998).
De reply is geschreven door MaXi-PuCh (UserID 20400) op 22-1-2011 15:43.
bougiekleur was dus iets te donker,
maar als ik nu mijn héle hand voor de luchinlaat deed, net zolang tot hij afsloeg, en hem daarna weer startte, deed hij het daarna even echt heel goed, nja, alleen in de vrij dan. ik deed dit namelijke nog een keer, toen gebeurde hetzelfde.
dus een stuk plastic met een slangenklem op de luchtinlaat gemaakt en daar een gat ter ringvingergrootte in gemaakt, toen weer startten en ooh wat ging dat mooi in de neutraal! onderin niet veel kracht (heeft volgens mij met carburateurafstelling te maken) maar toeren dat hij kon maken! helaas geldde dat dus niet als hij in de versnelling stond (ja met koppeling in wel ja), want toen ik een stukje ging rijden ging hij heel erg stotteren vlak voor de powerband, en daar kreeg ik hem ook niet doorheen, ook als ik in de 3 reed en schakelde terug naar zn 2, dan deed hijhelemaal niks. totdat hij weer op het toerental vlak onder de powerband was beland.
ik snap dit niet. bougiekleur is ietswat donker (en een slechte indicator) maar met de luchtinlaat gedeeltelijk afgesloten deed hij het beter
dus, iemand advies?
ik heb trouwens de 20mm mikuni rondschuif erop zitten.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved