Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Project Topic in het onderwerp 'DT50MX met andere cilinder (tuned) [Algemene vragen]' (ID 1661).
De reply is geschreven door kenny77 (UserID 11550) op 12-11-2010 0:49.
roterend is wel een aardig arbeits intensief werkje.
Dan is deze inlaat relatief eenvoudiger te fabriceren.
En er moest gekozen worden voor zelf een inlaat te maken aangezien, de originele cilinder membraan op de cilinder heeft zitten en de huidige voor membraan op het carter bedoelt is.
Met zuigergestuurd zit je wel vast aan een bepaalde inlaat timing, met mebraan kan je de inlaattiming veel langer maken.
Volgens mij zou je niet eens voor zuigergestuurd kunnen kiezen met de plek die de huidige inlaat heeft??
Welke crossers hebben dat?
Ik ben wel benieuwd, alle bekende crossers van ongeveer eind jaren 70 gebruiken of roterend of membraan.
enigste wat ik zo kan bedenken is suzuki die dat tot de later jaren heeft gehad (tot ergens eind 80)
Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 12-11-2010 om 0:51 uur.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved