Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Project Topic in het onderwerp 'DT50MX met andere cilinder (tuned) [Algemene vragen]' (ID 1661).
De reply is geschreven door kpotmake (UserID 17197) op 12-11-2010 0:05.
wel een mooi project,
maar een ding snap ik nog niet helemaal
zal wel ergens in het topic staan, maar heb geen zin om het hele topic door te spitten
waarom eigenlijk zo'n type inlaat? (membraaninlaat vanuit de zijkant) dan heb je dus de nadelen van membraan en roterende inlaat..
namelijk verstoorde flow door de membraanklepjes, en niet geëgaliseerde spoeling en doodflowen van mengsel op de krukas omdat de inlaat aan de zijkant gemonteerd is
+ hij is vrij lang
dan zou ik denk ik zelfs nog liever voor zuigergestuurd gaan
trouwens: dat iets zuigergestuurd is, wil niet zeggen dat het gedoemd is om langzaam te gaan, zoals veel mensen denken. Een hoop 85cc crossers maken er ook gebruik van en daar halen ze ook al wel tussen de 20 en 25 pk uit (is trouwens wel icm zuigerstuurd EN membraan)
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved