Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Project Topic in het onderwerp 'Begrenzer NSR' (ID 1869).
De reply is geschreven door XDr4g0nX (UserID 20108) op 1-5-2010 19:52.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RubenMTX
[...]
Nou, dan ben ik het toch helemaal met shirioko eens dat je beter een echte carb kunt kopen. Gewoon op marktplaats voor 35 euro? Niet vol gas kunnen geven lijkt me niet heel degelijk.

Verder over de begrenzer, ik heb er ook ongeveer zo eentje, een kastje met 9 schakelaartjes. Ik had gewoon eerst alles op 0 gezet, gaan rijden, begrenzer aan, gebeurt er natuurlijk niks. Dus ééntje omgezet, klein beetje begrenst, nog eentje, liep ie 60. Veel makkelijker dan eurobegrenzer terugsturen iedere keer dat ie niet goed is En waar je die schakelaar stopt maakt niet heel veel uit, die van mij zit niet zo tactisch, onder m'n zadel achter een zijkapje, maar toch ben ik altijd op tijd met omzetten, en ze hebben het nooit gemerkt. Gewoon het goeie moment kiezen. Makkelijker is natuurlijk wel als ie aan je stuur zit, maar ook opvallender.

Het gaat me ook niet om die eerste zin maar meer om die tweede zin
Zulk soort opmerkingen maakt hij altijd, en alleen maar omdat hij het gevoel wil hebben dat hij beter is omdat zijn brommers harder gaan.
Kinderachtig vindt ik het en niks meer, als hij nou eens echte opbouwende kritiek zou geven over mijn NSR ipv hem alleen afkraken en zeggen dat ik er niks van bak

On-Topic:
Dus je kan dit ding afstellen terwijl je rijdt? Dat is super chill!
En het is idd waar dat hij aan het stuur opvallender is, maar achteraan kan hij ook opvallen als het hem niet op het goede moment overhaald.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MH RX MAARTEN
ik heb exact dezelfde begrenzer op mijn rx zitten. je moet wel opletten met je pick-up draad. ik had eerst de verkeerde te pakken. zo zou die alleen werken voor een scooter. de pickupdraad komt wel van de cdi af, maar welke je nou precies moet nemen, kun je beter aan de bromboer of de betere elektricien vragen. en ik dat rode aansluitblokje wat je erbij krijgt niet gebruiken, je snijdt je hele draden ermee kapot en hebt zo grotere kans op kortsluiting of iets dergelijks. gewoon een fatsoenlijke doorverbinder gebruiken dus.

waar ik de schakelaar verstopt heb: achter de tellerunit op het koplampframe gemonteerd. door de volledige kuip is de schakelaar vrijwel onzichtbaar. als het nodig is steek je zo ff je hand achter de tellerunit. niemand die het merkt.

veel succes

Das idd ook een hele slimme plek jah, achter de tellers
Mss dat ik daar die schakelaar ook neer kwak

Edit:
Wel eerst mijn kappen er weer op doen dan, anders zien ze hem alsnog

Dit bericht is gewijzigd door XDr4g0nX op 1-5-2010 om 19:55 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved