Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Project Topic in het onderwerp 'Opknappen GPR. [Algemene vragen]' (ID 1349).
De reply is geschreven door 2SLOW4ME (UserID 16112) op 19-4-2010 22:33.
blok er onderuit getrapt.
Kwam ik de blokkeer sleutel van de slijpschijf tegen, prast precies! werkt ook nog zowaar.
Cilinder er af.
Niet helemaal 100% meer om het even zwak uit te drukken, maar kan er nog wel ene paar dkm mee door. Wordt door picasso bewerkt, uitlaat poot aan de bovenkant wat breder. onderkant houden we gewoon zo.
Beetje de zelfde vorm als in de eerder gepostte cilinder maar dan iets meer 3 hoekiger omdat er meer vanaf gehaald wordt.
De cilinderkop die gepolijst is in het verre verleden was nogsteeds super strak! geen koolaanslag te bekennen.
Zuiger, ook flink bekrast. even in een bakje thinner gelegd. schuursponsje er overheen en de kool aanslag viel er zo af.
Vliegwiel trekker, had hem eerst gesloopt. maar nu dus weer aan elkaar laten lassen, Tig.
De ringsleutel ge-erfd door opa helaas moeten mishandelen. Maar hij werkt iig weer!
Ligt het nou aan mij of heb ik met mn domme hoofd die keerring er verkeerd om in gestouwt..
Het was in ieder geval goed vochtig daarzo. Geen wonder dat die krassen in die cilinder zaten..
Morgen weer een dag, kijken of het blok nog open wil..
En even een bestelling doen,
-nieuwe koppakking (als ik die ergens los kan krijgen, of ik zoek bij de gamma een paar nieuwe o ringen uit voor om de tap eindes)
-Blok lagers en keerringen
-voorlampje MY gpr
-evt andere verlichting
-spanningsregelaar(?)
-pakkingset blok
-zadel (als ik die nog ergens vandaan kan toveren, anders een ander multi functioneel materiaal)
-olie
-tankpad
-Orgineel achterlicht glaasje.
En nog wel wat..
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved