Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Project Topic in het onderwerp 'audi S4 blok wisselen [Algemene vragen]' (ID 1750).
De reply is geschreven door crossgek (UserID 7636) op 30-10-2009 12:08.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn II
[...]
oja.
maar stel nou dat je sensors het soms wel/soms niet doen.. weet niet of die apparaten een logfunctie hebben (wat in zon geval wel superchill zou zijn)...
ik vind dat je iig moet kunnen beredeneren wát er niet goed kan zijn. Als dat ding koud superslecht draait en warm niets aan het handje heeft, kan het bijv. je kvs sensor zijn.
Of je lmm, of je map, of je vr, of je mat, of je tps (als ie daar gebruik van maakt)... of een verotte lambda, of valse lucht waardoor ie niet kan corrigeren.
zoals gezegd ken ik de vw elektronica niet.
renault heeft dat wel iig. hang je de testkast eraan krijg je te zien welke storingen hij heeft gehad en welke actief zijn.
wat ik me herinner van mijn stage 2 jaar geleden heeft volkswagen dit ook. voorwaarde is dat je wel de correcte apparatuur eraan hangt , met universeel uitleesspul kun je vaak alleen in de basis van het systeem komen
tegenwoordig zit er teveel elektronica op auto's om nog met het boerenverstand storingen te zoeken. ook omdat arbeidsloon belachelijk is.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved