Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Project Topic in het onderwerp 'audi S4 blok wisselen [Algemene vragen]' (ID 1750).
De reply is geschreven door Pruttelaar (UserID 12850) op 29-10-2009 18:48.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: coupequattro
Heb wel eens fijnere auto's gehad om motoren te wisselen.. Iig suc6


dankje, het grootste werk is iig al gedaan, heb er gister al in gereden, en hij doet het perfect,

zaterdag alles weer erop bouwen, en dan radio aansluiten (vorige eigenaar had alle draden gewoon doorgeknipt), en een paar dingetjes vervanegn in het interieur

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Paul_GTS50
Je gaat de motor verwisselen omdat er alleen maar een ratel in het blok zit? Ik denk dat een kleine revicie goedkoper is dan een tweede blok kopen met speling op de turbo?



zo'n ratel in het blok is niet zomaar iets, en het werd aardig erg als je ook maar een dot gas geeft, ook zag je waneer de olie warm werd, de oliedruk zakken naar de 0 bar ... dat is ook geen goed teken en bovendien, dit is gewoon veel makkelijker en sneller gedaan,

heb het oude blok (met ratel dus) wel weer verkocht , die gaat de kop gebruiken voor zijn audi (van een 10v naar 20v)


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Elco
[...]



Alleen maar een ratel in het blok, tis geen brommerblokje.


je weet soweizo niet wat het is, dan moet je het helemaal open trekken en vaak kom je dan nog veel meer tegen wat niet goed is, dan is zon ruilmotor beter.



thrue, plus dat je dat naderhand alsnog kunt doen, en dan dat blok ook weer verkopen, zo maak je dus wat minder kosten aan je wisselbok


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved