Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Project Topic in het onderwerp 'spanningsregelaar' (ID 1726).
De reply is geschreven door Maup (UserID 18356) op 10-10-2009 13:20.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
hier had je ook best een topic voor kunnen openen hoor.
beetje raar om dergelijke vraag in een project te stellen.

Maar heeft zo'n ding niet gewoon een dynamo zoals een auto?
lees nu dat het een sachs blok is, weet iig wel dat de arola's met honda blok gewoon een losse dynamo hebben.

Dit bericht is gewijzigd door Jozeff op 9-10-2009 om 23:36 uur.


nja, het is een probleem waar ik tijdens dit project tegenaan loop dus ik dacht, het is logisch om het in een topic in het project te zetten.

misschien heb ik mijn vraag een beetje onvolledig geformuleerd.

Met het vorige blok deed de spanningsregelaar het wel gewoon. toen gingen er drie draden naar de laadspoel: twee wisselspanning en een rode waarbij een + stond op de spanningsregelaar.

Nu met het nieuwe blok heb ik die rode niet aangesloten maar alleen de twee wisselspanningsdraden. Ik heb nog wel een draadje van de laadspoel over. deze zal ik straks even op de rode aansluiten om te kijken wat er gebeurd.

is de spanningsregelaar gewoon kapot of moet de rode ook nog worden aangsloten???

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: riccardot
Hoeveel amp gaat er max doorheen?


waar bedoel je?? bij die wisselspanning of uit de spanningsregelaar?


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved