Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Project Topic in het onderwerp 'Wat voor motortje?' (ID 1581).
De reply is geschreven door Martijn II (UserID 4778) op 9-6-2009 12:52.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Twizz
[...]
Ik heb achter mijn tuin 2 voetbalvelden in de lengte achter elkaar liggen, dus 200 meter lang en 50 meter breed om op te kunnen stijgen en landen,, verder zijn er hier in de buurt niet veel kippen die er naar kraaien... (of hoe zeg je dat??)
En als ik ooit echt veel zou willen vliegen, dan kijk ik wel ff voor zo'n brevet. (is toch volgens ontheffing manier?, net zoals vroeger met brommerrijbewijzen, gewoon ophalen en ff betalen)
[...]
Aircraft engines
Rotax is the world's leading supplier of aircraft engines for ultra-light and lightweight aircraft. Rotax aircraft engines offer 2- and 4-stroke technology.
Engine Type Rotax 914 F/UL
Engine Type Rotax 912 S/ULS
Engine Type Rotax 912 A/F/UL
Engine Type Rotax 618 UL - no longer in production
Engine Type Rotax 582 UL
Engine Type Rotax 532 UL - no longer in production
Engine Type Rotax 503 UL
Engine Type Rotax 447 UL
Engine Type Rotax 377 - no longer in production
Engine Type Rotax 277 - no longer in production
Maar die kosten wel kak veel volgens mij
Dit bericht is gewijzigd door Twizz op 9-6-2009 om 11:40 uur.
Helaas, je zult toch echt een fatsoenlijke opleiding moeten volgen voor een ultralightbrevet... in nederland dan. In andere landen is het geloof ik anders.
moet je maar even googlen. weet ook niet wat de sancties zijn als je geen brevet hebt etc... denk maar niet dat ze je niet zien
Rotax maakt idd hele mooie blokjes. kost je wel een paar duizend euro. Die cuyuna van mij is in principe hetzelfde.
edit:
http://www.aerodicte...koop-lesvliegen.html
Dit bericht is gewijzigd door Martijn II op 9-6-2009 om 12:54 uur.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved