Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Project Topic in het onderwerp 'Wat voor motortje?' (ID 1581).
De reply is geschreven door Twizz (UserID 16095) op 9-6-2009 11:29.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn II
met een ultralight kun je prima gliden zonder motor...

heb je btw wel een brevet? dat is de reden dat ik nog niet met zoiets begonnen ben

Ik heb achter mijn tuin 2 voetbalvelden in de lengte achter elkaar liggen, dus 200 meter lang en 50 meter breed om op te kunnen stijgen en landen,, verder zijn er hier in de buurt niet veel kippen die er naar kraaien... (of hoe zeg je dat??)

En als ik ooit echt veel zou willen vliegen, dan kijk ik wel ff voor zo'n brevet. (is toch volgens ontheffing manier?, net zoals vroeger met brommerrijbewijzen, gewoon ophalen en ff betalen)

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Malaguti RST
het makkelijkste zou een motor zijn die bedoelt is voor een ultra light.

motor fiets blokie ofzo zou wel lol wezen hoe veel power mag je max hebben?

Aircraft engines
Rotax is the world's leading supplier of aircraft engines for ultra-light and lightweight aircraft. Rotax aircraft engines offer 2- and 4-stroke technology.

Engine Type Rotax 914 F/UL
Engine Type Rotax 912 S/ULS
Engine Type Rotax 912 A/F/UL
Engine Type Rotax 618 UL - no longer in production
Engine Type Rotax 582 UL
Engine Type Rotax 532 UL - no longer in production
Engine Type Rotax 503 UL
Engine Type Rotax 447 UL
Engine Type Rotax 377 - no longer in production
Engine Type Rotax 277 - no longer in production
Maar die kosten wel kak veel volgens mij

Dit bericht is gewijzigd door Twizz op 9-6-2009 om 11:40 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved