Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Project Topic in het onderwerp 'Dubbele schijfremmen ' (ID 1564).
De reply is geschreven door Frysk (UserID 6584) op 27-5-2009 21:58.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Malaguti RST
Hoi,

Nu ben ik bezig aan de dubbele schijfremmen voor me AF1 project eerst dacht ik een stil staande dummy schijf te doen maar dat vind ik toch beetje te nep.

Dit is mijn plan. (ff snel bedacht)

Me linker (normale) rem gewoon de bracket voor de VF1000R klauw maken en die gewoon werkend houden.

de 2de schijf aan de rechter kan wil ik aan me velg afstand bussen lassen zo dat ik de 2de schijf er op ken schroeven.

Voor de rem klauw maak ik een bracket die de klauw op ze plek houd. de bracket denk ik deels langs de binnen kant van de vork poot te laten lopen en deels vast te maken aan me spat bord montage punt van de vork poot. (ken moeilijk nu de hele constructie van de voorvork poot uitleggen)

Natuurlijk is dit zeer beun maar de 2de klauw ga ik dan bij de rem verdeler afsluiten omdat ik 2 1000CC klauw toch overkill is op een brommer.

op zich lijkt me dit een goed plan of zijn er nog verbeter punten?



of je pakt een voorvork van een motor met velg en schijven en draait een andere pen en je hebt een toffe voorvork ?


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved