Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Project Topic in het onderwerp 'Blade naakt schoppen [Algemene vragen]' (ID 267).
De reply is geschreven door Rocket Rico (UserID 10268) op 15-10-2006 18:09.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Junkie XR
[...]
Wat zit je nou te bitchen over aerodynamica als je zelf een MT rijd?
Waarom lopen jullie kut newbie's de hele tijd te bitchen over kuipen? Als ik met kuip rijd en ik duik er niet achter weg ben ik nog veel onaerodynamischer dan wanneer ik zonder rij en plat ga liggen. Zonder kuipen heb ik ook 260 gereden, dus beter ga je eerst eens nadenken waar je over lult voordat je je uit.
Het gare van zo'n kuip is ook nog dat je er geen fuck aan hebt, een kuip doet niks anders dan vuil, regen en vliegjes als een trechter je gezicht in blazen als je in normale houding zit. Naked vang je alleen het deel wat je op je eigen hoogte vangt. Buiten dat, ik merk aan mezelf dat ik met een superbike stuurtje veel betere beheersing over m'n motor heb. Met clipons druk je op je stuur, hoe kan je fucking nauwkeurig en snel sturen als je op je stuur ligt? Ja, lange bochten geen probleem, maar je kan zeggen wat je wilt, met SBK stuur ben je gewoon wendbaarder, ook qua lichaamsgewicht verplaatsing. Countersteeren hoeft ook ineens niet meer, want je kan gewoon sturen als je wilt sturen.
DUS NU GENOEG GEBITCHT OVER KUIPEN, KUIP KOMT ER TOCH NIET OP EN DE VOLGENDE DIE ER OVER BEGINT IS EEN IN Z'N STER GENOMEN ZEIKEND SLETTENKIND, OPBOKKEN!!
Dit bericht is gewijzigd door Junkie XR op 14-10-2006 om 14:18 uur.
LOL, Bij een mt is aerodynamica minder belangrijk omdat die niet zo hoge snelheid haalt als een fireblade. Bij een hogere snelheid heb je meer luchtweerstand en daarom is aerodymica dan ook belangrijk (ja idd jij bent de noob, niet ik) en een mt heeft veel minder vermogen dus maakt het extra gewicht ook nog wat uit. Trouwens ik mag wel mt rijden maar ik verneuk tenminste geen mooie racer......
Wat ook nogal dom is dat jij de vergelijking maakt tussen rechtopzitten en platliggen ! tuurlijk ga je harder al lig je plat zonder kuipen dan als je rechtop zit met kuipen. Maar het gaat erom dat je met kuipen minder weerstand hebt en dus harder gaat. In de moto gp zie je ze toch ook niet zonder kuipen rijden
Dan kan je wel zeggen dat je zonder kuipen 260 hebt gereden, maar met ga je dus nog harder. Op zulke hoge snelheden is je aerodynamica MINSTENS net zo belangrijk als je vermogen. Want zonder goede aerodynamica krijg je dan zo veel luchtweerstand dat hij gwoon niet meer verder doortrekt
Trouwens ik uite gwoon mijn mening dat ik het zonde vond dat je die kuipen eraf haalde en je had ook gwoon kunnen reageren dat de aerodynamica je geen reet interesseert.
Over dat stuur ofzo had ik trouwens nix gezegd, maar mij maak je niet wijs dat jij het sturen van die moter beter kan maken dan de ontwerpers van honda.......ik denk dat het dan toch echt aan jou ligt.
Voor de rest zal ik me maar niet verlagen tot jou niveau, je weet waarschijnlijk gwoon niet beter
Dit bericht is gewijzigd door masterblasterico op 15-10-2006 om 18:26 uur.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved