Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Project Topic in het onderwerp 'Opknappen GPR. [Algemene vragen]' (ID 1349).
De reply is geschreven door 2SLOW4ME (UserID 16112) op 20-5-2009 20:44.
En daar is hij weer, mét fotos.
Let alsjeblieft niet op de kwaliteit, want dit is alles wat ik te bieden heb at the moment.. was een gratis webcamcameradinggeval..
std 50 kop gepolijst, had ff niets te doen. is niet héél erg mooi gedaan omdat ik geen verf afbeit had dus alles maar met een schuurpapiertje had afgeschuurd. (daar heb je pas geduld voor nodig!!)
Tankkap zit nog niet fast, kenteken plaat tijdelijk en beun opgehangen en de losse bedrading komt doordat ik nog bezig ben met de nieuwe draadboom.
Moeilijk te zien, maar ik moet ongeveer een cm bij polyesteren.. dat bedoelde ik dus met die fijne afwerking
Rode voor en zwarte achtervelg omdat de band van mn rode achtervelg lek is en het ventiel kapoet..
zoals keiji zou zeggen, spaghettikunde. zo'n 95% was door ge-oxideerd en helemaal zwart van binnen. alleen de schakelaars en spanningsregelaar is nog goed.
Het gereviceerde blokje, moet olie pomp er nog af batsen, std door-rottende uitlaat er nog af hale voor de JM die ik ga krijgen, en die cilinder blijft het nog wel ff doen..
Dit is de rede waardoor ik niet allang al klaar ben met die tank, er zitten std geen ophangpunten op. hij ligt gewoon fijn los dus. maar daar is stiekem al een geheime oplossing voor bedacht. (die veel gekut, gekloot en tijd gaat kosten).
zo rijd ik momenteel rond, zonder tank. normaal wel fietslichtje achterop voor meneer agent. maar k rijd niet te vaak, want t valt nogal op. (alleen voor afstellen, retourtje super)
Links van de accu de massa, en rechts de spanningsregelaar. past net mooi, gewoon een gaatje boren en klaar.
Zoo.. nogmaals, die camera was gratis van een of andere beurs dus niet klagen over de kwaliteit, beter iets dan niets...
Ojah,, zit ook geen flits op dat ding zoals jullie zien..
Dit bericht is gewijzigd door 2SLOW4ME op 20-5-2009 om 20:46 uur.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved