Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Project Topic in het onderwerp 'Blade naakt schoppen [Algemene vragen]' (ID 267).
De reply is geschreven door Junkie XR (UserID 76) op 11-10-2006 20:31.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Erik 39

Hoe lekker ori man! dan is ie HOT!

benieuwd op het resultaat! 



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Maxx
met kuip istie veel mooier als je t mij vraagt
Gaat mij er niet om hoe andere 'm er uit vinden zien, maar om hoe ik 'm vind rijden en daarom word ie naked.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: KaWaReZ [Rezek]
kont is groot...
doe je daar wat an of blijftet zo?

oh en al ander vorkje opt oog?:P
Kont heeft nog niet veel prioriteit, maar wil ik wel wat mee gaan doen. Wat weet ik nog niet exact. Vork heb ik waarschijnlijk SC28 vork voor gevonden. Zit wat verschil in de stelmogelijkheden geloof ik, maar zal niet schokkend zijn. Binnenkort ff bij wat motorslopen rondvragen of ze nog wat hebben liggen.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gerwin88
wat ga je er voor kapje voorop doen?
Denk ff tijdelijk iig een Acerbis kuipje oid.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Tom-
wordt een lekkere beefy motor, mooi ding!
Thx!

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Moped Macho
Kun je me trouwens een gegronde reden geven, waarom je de kappen er niet gewoon afschroeft en later nog gebruikt/verkoopt?
En nou niet aankomen dat dit mooi is om je agressie op kwijt te kunnen
Helaas heeft bijna niemand door dat je schoppen niet letterlijk moet nemen. Als de kuipen nog goed waren had ik ze waarschijnlijk wel verkocht, net als ik toendertijd bij m'n GSX-R heb gedaan. Maar deze lag nogal in puin. Kontje is ook lichtbeschadigd, dus meteen een goede reden om er wat anders op te bouwen natuurlijk!

Heb waarschijnlijk ook al stuur ombouw setje op het oog. Weer van ABM, zelfde als van m'n CBR, is goed spul. Zitten stalen leidingen bij, stuur, klemmen, kroonplaat en verlengde koppelingskabel.

Dit bericht is gewijzigd door Junkie XR op 11-10-2006 om 20:34 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved