Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Project Topic in het onderwerp 'Suzuki sprinter' (ID 1124).
De reply is geschreven door Christian-tsx (UserID 13273) op 26-1-2009 17:16.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Christian-tsx
[...]
ik heb alles nog een keer nagerekend en met autocad uitgetekend. dus deze maten zijn heel precies. dit komt eruit:
afbeelding
ik heb hier een drijfstang lengte van 80.05mm aangehouden, ik heb dit nagerekend bij een drijfstang die ik nog had liggen. dit staat hierboven ook. klopt alles zo?
dat betekend dat ik nu een timing van 194 graden heb, en dit wil ik 198 maken, zodat ik een blowdown van 31 heb. en dit met een poortbreedte van 67.5%, dit is dus bijde kanten 2 mm breder frezen.
net nog even met mn autocad tekening verder gerekend. als deze tekening klopt, (wat ik graag nog even van iemand hoor) dan kom ik op het volgende uit:
- uitlaatpoort 198 graden maken, dit geeft een blowdown van 31. om de poort 198 graden te maken moet ik em 0.65mm omhoog frezen.
- uitlaatpoort 200 graden maken, dit geeft een blowdown van 32. om de poort 200 graden te maken moet ik em 0.99mm omhoog frezen.
klopt dit? is er iemand die dit gauw kan narekenen? volgens mij heb ik geen fouten gemaakt, en zal ik 1 van deze opties kunnen doen bij mn poort.
dus is er iemand die mn tekening even kan controleren? alvast bedankt. en als het niet duidelijk genoeg is heb ik em ook wel in autocadbestand, die kan ik anders wel sturen.
Dit bericht is gewijzigd door Christian-tsx op 28-1-2009 om 21:23 uur.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved