Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Project Topic in het onderwerp 'Suzuki sprinter' (ID 1124).
De reply is geschreven door Christian-tsx (UserID 13273) op 25-1-2009 20:32.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


70% van de poortmap is veiliger als 67.5 echte breedte..
67,5 is wel scherp en daarbij moet wel alles kloppen wil het normaal heel blijven


in dit geval is hij 67% vd poortmap. en dat is (zoals ik eerder vermeld heb) extreem veilig en daar zal je imo onnodig wat laten liggen..



ik heb alles nog een keer nagerekend en met autocad uitgetekend. dus deze maten zijn heel precies. dit komt eruit:


ik heb hier een drijfstang lengte van 80.05mm aangehouden, ik heb dit nagerekend bij een drijfstang die ik nog had liggen. dit staat hierboven ook. klopt alles zo?

dat betekend dat ik nu een timing van 194 graden heb, en dit wil ik 198 maken, zodat ik een blowdown van 31 heb. en dit met een poortbreedte van 67.5%, dit is dus bijde kanten 2 mm breder frezen.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved