Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Project Topic in het onderwerp 'Suzuki sprinter' (ID 1124).
De reply is geschreven door Christian-tsx (UserID 13273) op 24-1-2009 13:19.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
[...]
@ Christian: netjes gedaan met de inlaatpoort btw
Dit bericht is gewijzigd door Henk-88 op 24-1-2009 om 3:30 uur.
dank u, voelt ook mooi glad aan van binnen, alleen een paar kleine putjes zoals je ziet, maar dat komt door het frezen, is niet diep dus zal niet uitmaken.
zou de afstand tussen carburateur en inlaat veel invloed hebben op afstelling/gasreactie of weet ik veel? denk het haast nie.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: .puch_chopper
waarom zijn je spoelgangen zo groot? een tsx heeft al zo weinig carterdruk
is standaard bij een eurokit, vhs heeft alleen de spoelpoorten bijgewerkt, verder is dit standaard.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Uncle BLAM
Groter is niet altijd beter, als het zo simpel was kon iedereen gewoon de max. maten aanhouden en daarmee automatisch het maximale vermogen behalen tòch ?
nee maar ik heb nu een blowdown van 26,5 als ik het goed heb, en als ik de uitlaatpoort op 198 graden zou zetten, zou ik een blowdown van 31 hebben. lijkt me dat dat wel een vermogenwinst opleverd.
maar ik ga het eerst zo proberen, eerst mn carters opmaat maken voor mn cilinder en het blok netjes spuiten. en een berekening voor de uitlaat laten maken, zodat ik hier binnenkort mee kan beginnen. ik ben van plan om dit van 1mm RVS te maken.
een kameraad is constructie bankwerker, en heeft ervaring met rvs lassen. ik hecht em thuis in elkaar en laat em door hem aflassen.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved