Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Project Topic in het onderwerp 'Derbi Gpr Sprintblok [Algemene vragen]' (ID 1279).
De reply is geschreven door Niek de Wildt (UserID 13667) op 1-11-2008 19:37.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ronaldje dt50x
[...]


het gaat me eigenlijk meer om het spruitstuk:P, maar dat begreep je denkik zelf ook wel


hij is nu bij mij want hij heeft maar een doorlaat van 18mm dus ik heb hem even tot 21mm voor hem gemaakt, wat wil je ervan weten dan?

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: renegade
afdraaien van het vlieg wiel is bijna niet te doen plus dat je grote kans hebt dat je onbalans krijgt op de as waardoor je krukaslagers er uit kunnen lopen.

koop dan eerder een buitenrotor van vhm of zo iets dan behoud je je 12 volt gewoon en trekt dan ook nog lekker op.

voor je startmotor hoef je het iig niet te doen want die krijgt je 70cc toch niet aan de praat



vliegwiel afdraaien, heb je er ervaring mee dat je dat met zoon zekerheid zegt?
ik wel namelijk:
http://www.brommerfo...ofile/voertuig/10606

hij denkt aan afdraaien ivm het kostenplaatje

en startmotor valt vaak wel mee hoor, als hij in goede staat is, en je accu iets meer vermogen heeft 5AH bijv, dan werkt het vaak wel hoor.
(op zijn andere blok ligt een 72cc airsal die hij ook gewoon aanslingerd)

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: renegade
ik heb het geprobeerd met orginele platen en mhr veren maar dat was 3 x kut!



en wat was je voornaamste probleem met originele platen met versterkte veren dan?
heb in deze:
http://www.brommerfo...ofile/voertuig/12719
gewoon originele koppeling met ringetjes achter veren gebeunt, ging erg goed.


Btw, nog een hotje voor je ex?-brom, ik had er heel lang geleden zelfs eens over getwijfeld hem te kopen, nog ff contact met je gehad ook, vooral je opmaat was erg mooi gelukt.
respect

Dit bericht is gewijzigd door Niek de Wildt op 1-11-2008 om 19:38 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved