Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Project Topic in het onderwerp 'Suzuki GS1100 opknapper [Algemene vragen]' (ID 1193).
De reply is geschreven door Derbi-Olaf (UserID 13836) op 23-10-2008 17:40.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ice Ap rs50
[...]


aight,

stnd specs van zo'n blok:

Displacement: 1074.00 ccm (65.54 cubic inches)
Engine type: In-line four
Stroke: 4
Power: 100.00 HP (73.0 kW)) @ 8700 RPM
Compression: 9.5:1
Bore x stroke: 72.0 x 66.0 mm (2.8 x 2.6 inches)
Valves per cylinder: 4
Fuel control: DOHC
Cooling system: Air
Gearbox: 5-speed


vind het cc gehalte nog steeds niet groot genoeg

dus euhm 1200cc moet wel lukken

maar het zou gewoon zonde zijn om hem dan te knijpen met ruk kleppen en klepveren dus die handel moet ook verandert worden, net als de ontsteking, inlaat, nokkenassen, en een degelijk stelletje carbs (usa import)

plannetje gaat zeker door, heeft alleen wat tijd nodig, de rs krijgt nu terug voorrang

doel zou uiteindelijk 140pk zijn...

alsof het nog niet hard genoeg gaat
maar zijn onderdelen dan een beetje betaalbaar ?


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved