Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Project Topic in het onderwerp 'Suzuki GS1100 opknapper [Algemene vragen]' (ID 1193).
De reply is geschreven door Ice Ap rs50 (UserID 8385) op 23-10-2008 17:39.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

JAAAAAAAaa


aight,

stnd specs van zo'n blok:

Displacement: 1074.00 ccm (65.54 cubic inches)
Engine type: In-line four
Stroke: 4
Power: 100.00 HP (73.0 kW)) @ 8700 RPM
Compression: 9.5:1
Bore x stroke: 72.0 x 66.0 mm (2.8 x 2.6 inches)
Valves per cylinder: 4
Fuel control: DOHC
Cooling system: Air
Gearbox: 5-speed


vind het cc gehalte nog steeds niet groot genoeg

dus euhm 1200cc moet wel lukken

maar het zou gewoon zonde zijn om hem dan te knijpen met ruk kleppen en klepveren dus die handel moet ook verandert worden, net als de ontsteking, inlaat, nokkenassen, en een degelijk stelletje carbs (usa import)

plannetje gaat zeker door, heeft alleen wat tijd nodig, de rs krijgt nu terug voorrang

doel zou uiteindelijk 140pk zijn...

eigelijk had ik nog extremere plannen, maar dan ga ik niet met de stnd remmen enzo rijden hoor, en dan wordt het me allemaal te duur

Dit bericht is gewijzigd door Ice Ap rs50 op 23-10-2008 om 17:41 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved