Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Project Topic in het onderwerp 'Honda Cb50 classicracer [Algemene vragen]' (ID 586).
De reply is geschreven door Vehikel (UserID 13239) op 4-7-2008 22:50.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]


'ja lijkt er wel op maar is naar mijn mening een paar CM te lang vind ik bij die oude honda racers ook btw, maar ik zal de hele brommer er niet om gaan afkraken want dit ding is gewoon über

Thx
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pk 50-s joris
heejj..

ik heb een paar vraagjes,
ik ga namelijk ook een CB50J kopen maar daar zit geen blok en geen kenteken bij.
misschien dat jij mensen kent die nog zo'n blok hebben liggen, of iemand anders?!

enne, hij heeft geen NL-goedkeuring en ook geen papieren, wordt dit dan heel lastig om hem te keuren? ik heb geen idee uit welk land ie komt.




Ik ken momenteel niemand met een Cb50. Maar ik weet wel dat op het 4takt-forum (4takt.net) een aantal mensen zitten die een hoop onderdelen hebben liggen (ik werd vaak gemaild of ik nog onderdelen nodig had, een paar keer werd mij zelfs een complete Cb voor onderdelen aangeboden).
Een kenteken wordt zonder papieren wel lastig, meest waarschijnlijk is het een Duitse of Belgische Cb.

Bij een Duitse moet je eerst aangifte van vermissing doen, met die aangifte kan je bij de TUV (soort RDW) komen voor een nieuwe keuring en krijg je een nieuwe betriebserlaubnis (die weer nodig is om in Nederland een kenteken te krijgen). Ik weet niet precies wat het dan in totaal kost, maar ik geloof dat qua prijs de TUV wel met de RDW te vergelijken is.

Een frame met kenteken/papieren aanschaffen maakt het wel een stuk makkelijker :P
Ik weet niet hoe het in Belgie gaat, volgens mij is het wel vergelijkbaar met Duitsland.


Dit bericht is gewijzigd door Vehikel op 4-7-2008 om 22:51 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved