Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Project Topic in het onderwerp 'DTR restaureren. [Algemene vragen]' (ID 1113).
De reply is geschreven door markRD (UserID 14293) op 12-5-2008 22:54.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Ik wist niet of je nog in dat andere topic keek , maar ik zou vandaag foto's van het busje maken wat in een RD blok wel zit en in een DT blok niet (voor de toerenteller aansluiting.)

Het zijn wel slechte foto's , (onze camara kan geen goede foto's maken van dicht bij.)

Ook zit er in het RD blok een staafje waar het plastis tandwiel aan moet komen en in een DT blok niet.

Het kan ook zijn dat dit bij een DTR blok standaard erin zit , maar dat weet ik dus niet.

Maar hier de foto's

DT blok:

afbeelding

afbeelding


RD blok:

afbeelding

afbeelding

Als dit dus niet in je blok zit moet je kijken , voor een plastic tandwiel ,(wat van de koppeling naar de aandrijfas van de toerenteller gaat) dat staaf waar dit plastic tandwiel over heen gaat, dat ijzer busje, een toerenteller wormwieltje ,(dat wat ronddraait, waar de kabel in gaat.) en het afsluit dekseltje boven op het blok (waar normaal zo'n rubber dopje in zit).

Ik hoop dat je er een beetje wijs uit komt .


Hee, gedaan voor minder blokfrictie ofniet?!

En een DTR heeft standaard idd een plastic busje erin ja, net zoals de DT50m.. Misschien ook nog de ty, maar dat weet ik niet zeker..

Een dt tog ook gewoon trouwens?! (een plastic busje in de toerentelleraandrijving)


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved