Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Project Topic in het onderwerp 'Suzuki sprinter' (ID 1124).
De reply is geschreven door Royal Club (UserID 10377) op 10-5-2008 19:21.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: linge-tuning
[...]
Ik ben monteur bij motor & bromfietszaak geweest (1 jaar) en nu al weer 1 jaar monteur bij een crossmotorzaak.
C4 wordt door iedereen die ik ken in sprinters en racers gezet (ook alles mhr scooters). SOBW, SBO iedereen rijdt met C4
Met een hele simpele reden; C3 heeft minder speling uit de doos, en gaat dus erg lang mee (heb nou toevallig een scooter in revisie die met de originele C3 lagers 34.000 km heeft gereden zonder onderhoud) C4 heeft meer speling > minder weerstand > meer toeren/makkelijker op toeren komen (miniem verschil maar alle kleine beetjes helpen.
kan jij een voorbeeld aanwijzen, waarbij dezelfde setup met c4 lagers sneller is?
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]
waar wil je anders op rijden dan?
en ontopic:
opzich ziet het er leuk uit, maar in de 70cc klasse mag je de achterbrug toch ook niet vervangen
en het is natuurlijk leuk om gewoon wat te beunen enzo, en tijden boeien je ook niet. dus waarom ga je niet met wat oude cilinders aan de slag ( zelf tunen dus ) zelf opmaatjes bakken enzovoort, ik zal je zeggen dat het dan nog veel leuker is om een leuk resultaat te boeken
*kuch* voertuigenprofiel *kuch*
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved