Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Project Topic in het onderwerp 'Suzuki sprinter' (ID 1124).
De reply is geschreven door Christian-tsx (UserID 13273) op 10-5-2008 19:04.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]
c4 is veel goedkoper.
[...]
bullshit
c3 is gewoon duurder vanwege de strakkere passing en dus kleinere marge's.
c4 slijt veel harder. als je een brommer hebt die geen 15/16k maakt
Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 10-5-2008 om 18:46 uur.
bij de zaak waar ik het koop is c4 duurder dan c3 hoor!
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: linge-tuning
lul niet, C3 zit origineel in brommers en scooters. In computers en dingen die maar een paar toeren per minuut draaien zitten C0-C1-C2 lagers.
C3 lagers zijn bestand tegen 16k toeren, maar niet voor lang, voor sprinters en racers kan je beter meteen C4 nemen.
en nou wil ik het even van een ervaren sleutelaar horen, c3 of c4. zo kunnen we blijven zeuren wat het beste is. de 1 zegt c3 de ander c4
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved