Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Project Topic in het onderwerp 'motorblok tips?' (ID 973).
De reply is geschreven door Joel_koningslust (UserID 10881) op 20-1-2008 19:07.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stoeptegel
Ik vind je eigenlijk totaal onlogisch bezig.
Je haalt een motor op brom kenteken.
Ok, dat snap ik nog.
Het voordeel hiervan zou normaal gesproken zijn, dat je met een fatsoenlijk blok rondrijd,veel vermogen,weinig onderhoud, goed betrouwbaar en het verbruik zal ook wel meevallen.(Je rijdt tenslotte met originele honda onderdelen, het is dus op wat meer vermogen gemaakt).
Vervolgens wil je het enigste pluspunt ervan af rijden, en rijd je dadelijk op een slome wannebe brommer motor combinatie rond.Waarvan je keivele risico loopt vanwege het frame.
Het risisco zou het wel waard zijn, als je hierdoor ook van de snelheid van zon motor kan genieten.Maar dat doe je niet, kan je net zogoed opgevoerd brommer blijven rijden
Dit bericht is gewijzigd door stoeptegel op 20-1-2008 om 19:05 uur.
het originele blok is er zowiezo niet bij, dus dat is geen optie
en als ik aangehouden wordt en er zit een joekel van een cilinder op valt mee op dan dat er een frampje onder zit dat nouwelijks groter is dan een bromfietsframe. het doel is om een leuk bromfietsje te krijgen met een lekker wegligging enz, maar wel met een beetje snelheid
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved