Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Project Topic in het onderwerp ''68 'Cuda opbouw project [Algemene vragen]' (ID 290).
De reply is geschreven door Mopar (UserID 11098) op 10-2-2007 13:05.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dvm yamaha dt
Je auto uberhot, wanneer komen er nou meer fotoooootjz
Grotendeels ook door de motor die er normaal in hoort te zitten .
Dit bericht is gewijzigd door dvm yamaha dt op 10-2-2007 om 10:41 uur.
Ja, de 273 motor van toen, zit er nu gewoon nog in.
Gewoon zoals het hoort, niks engine swap onzin, zoals bij 99/100 oude amerikanen is gebeurd.
Gewoon zoals het hoort
De specificatie's van het blok zijn dan niet meer orgineel, maar och, opvoeren is niks geks aan. zijn zoveel mensen die dat doen.
De motor kan ik zo weer orgineel maken als ik wil, op de nokkenas na dan, want de orginele heb ik niet.
Alle boutjes, ALLES is gewoon 40 jaar oud, alles weer netjes gemaakt.
Het apparaat is gewoon volledig gerestaureerd.
Achter zitten dan wel air-shocks, maar dat ik gewoon een verbetering.
Gisteren dus weer een beetje gesleuteld ( en met een VW buggy gereden Dronkz.. ) , bovenste radiator slang heb ik, en de aandrijfriemen, de onderste rad. slang was nog niet binnen...
Gisteren vergeten foto toestel mee te nemen, vanmiddag ga ik toch weer naar het gebakje, dus ik maak vanmiddag wel weer een paar fototjes van de vooruit gang
Volgende week staat op de planning : Tank uitspoelen, Olie uit het blok vervangen, en er minerale olie inflikkeren voor het inlopen van de nokkenas, versnellingbak olie op pijl brengen, radiator installeren, en vrijdag hopenlijk de onderste rad. slang binnen hebben, en in het weekend misschien laten lopen.... Muhahaha
Alleen me oom nog ff vragen om de ontsteking netjes op tijd te zetten
Hij heeft daar namelijk ervaring mee, en ik niet...
En aangezien een verkeerd afstelling van de ontsteking cruciaal kan zijn voor een motor, laat ik het maar ff doen...
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved