Brommerforum.nl - Print: Reply
![](img/c/s.gif)
Deze reply is gepost in de afdeling Gallery in het onderwerp 'VF700 Interceptor' (ID 2532).
De reply is geschreven door MrOi (UserID 8525) op 23-5-2007 23:37.
thanks ![](img/post/s/e.gif)
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2
[...]
De 400 klapt de krukas er uit.
Bij de 750/1000 zijn er 300000000 modificaties geweest waarna ze goed waren, maar de meesten hebben die modificaties niet gehad en hebben last van gare nokkenassen en gare nokkenaskettingspanners (beide een klotewerk om te vervangen).
Maar het leuke is dat ze geweldig klinken met een stel open dempers, de blokken opzich heel erg mooi en fijn lopen (net niet dat saaie van een 4 in lijn, maar veel soepeler en met een groter eindschot dan een v-twin).
En de 400 stuurt iig geweldig, de 750 zal wat logger zijn, maar daar kun je ook nog best wat mee voor elkaar krijgen.
En in rechte lijn zijn ze ook best vlot, maar ene huidige 600 houd je dr niet mee bij, daar mist ie het vermogen gewoon voor.
De 400 heb ik geen ervaring mee, dit is trouwens de amerikaanse 700 versie, met cruiselights zelfs
Heb zo geen problemen gevonden ivm nokkenas, blok heeft 118k gelopen en ziet er nog goed uit onder de kleppendeksel. Hij heeft 90pk, maar heb eerlijk gezegd nog geen idee wat die echt presteerd, maar met een v4 zal je een hoop 4 in lijns best bij houden qua koppel
Dit bericht is gewijzigd door MrOi op 23-5-2007 om 23:40 uur.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved