Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Gallery in het onderwerp 'John Deere 1040 opknap project' (ID 2344).
De reply is geschreven door Pauluzzz[Furia]Jovinx (UserID 5998) op 12-4-2007 21:16.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
not
beter regel je een volvo
naja neutraal
btw al die lui die vinden dat hij uit elkaar gehaald moet worden moeten niet zo zeuren , de trekkers die nu uit de fabriek komen zijn op een paar delen na nog gemonteerd gespoten .
het blok is een deel van de body .als je het blok eruit/eraf wilt halen dan moet je trekker doormidden halen en kun je nog niks meer spuiten ....
en direct helemaal demonteren slaat ook nergens op , als je ding x voor de waterrem zet en hij doet dit goed en heeft verder ook geen bijverschijnseen (hoge carterdruk/veel roken/tikken)
en je doet hydraulische testen
en olie/filters vervangen
kleppen stellen
zorgen dat vloeistoffen op peil zijn
dan is het gewoon goed
en remmen/bak ed maar beetje onzinnig om uit voorzorg ding maar helemaal uit elkaar te halen
Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 12-4-2007 om 20:52 uur.
Idd die gasten hebben volgens mij geen idee, hoeveel werk het is om zown ding uit en in mekaar te zetten. Het is niet allemaal de simpele eenvoud van een puch
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved