Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Gallery in het onderwerp 'Yamaha FS1 Special' (ID 370).
De reply is geschreven door Raffel (UserID 5479) op 12-9-2006 23:26.
ik ben er nog steeds niet uit wat er nou gebeurt is.. al die technische taal:P t oude bigend was iets off-center geplaatst ofzoiets dergelijks, weet t allemaal echt niet meer
berdrijf is gewoon emot racing
volgens mij heb k ook niet exact de slag van dapp, maar tussen fs1 en dapp in..
aan een dapp kruk heb je nog weinig, dat past niet zo 1-2-4 met de wangen in de carters denk k, dan moet je de goede draad en lengte hebben voor t primaire tandwiel, en goeie draad, dikte (en dat is t m vooral, dapp heeft van die dunne asjes) aan de ontstekingskant. Vervolgens hou je nog t probleem dat fs1 meen ik de krukas dieper in t carter heeft liggen dan dapp, waardoor je je carter moet gaan infrezen (waar je te weinig 'vlees' voor hebt) of je cilinder afdraaien onderop (wat weer niet gaat omdat je dan t watercompartiment sloopt)
al met al denk ik dat dit de verstandigste keuze is (btw, meer iets voor in t project topic die werk k recentelijker bij)
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved