Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Gallery in het onderwerp 'TSX-racer' (ID 16).
De reply is geschreven door Henk-88 (UserID 4824) op 12-8-2006 13:14.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: teknik
egt SUPERVET dat je gewoon een brommer "construeert" als het ware...
Alleen kontje is me te kort
en vul die leegte in je frame achter je kuipen op!

Keep up the good work



Thnx

Maarreuh.. kontje te kort? 'k Vind 'm eerder te lang.. maarja 't kontje is nog lang niet klaar en er komt nog wat bovenop dus hopelijk komt 't allemaal goed.

Deze 'photoshop' van Frysk zul je dan wel een aardig idee vinden:



Vanaf het begin van de racer wilde ik het ding zo kaal mogelijk houden omdat dat 'doelmatigheid' uitstraalt en het hele idee is geboren vanuit het doel om met een TSX de 180 km/h bij 18.000 rpm te gaan halen dusja het gaat eigenlijk alleen om het motorische gedeelte.Een zo kaal mogelijk frame laat ook goed de lege plek zien waar normaal een veer zou moeten zitten en dat vond ik ook wel grappig.
Maar toen kwam Frysk met het bovenstaande idee en het ziet er niet slecht uit moet ik zeggen. Soms fiets ik door de stad zelfs met dit beeld op m'n netvlies.. Dus als er ooit iets van zijkappen op komen, is dat aan Frysk te danken.


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tombrom
[...]opschepper

had doorgestudeert en niet je ma en pa afgeschoten


Opscheppen zit nu eenmaal in mijn aard

En ja, het geld is wel een probleem ja. Maar gelukkig heb ik Mars in mijn macht, en dat bespaart mij vééél doekoe.

En eigenlijk is het niet zo erg om er wat langer over te doen want er zijn veel grote en kleine problemen die opgelost en uitgedacht kunnen/moeten worden. Als je dan veel geld hebt, wordt een mens meestal ongeduldig en worden die problemen dan omzeild of half opgelost. Tot nu toe lijken we nog op schema te liggen en halen we hopelijk het doel om dit jaar nog de 125 te halen met de experimenteel getunede charmo-50cc.

Dit bericht is gewijzigd door henk-88 op 12-8-2006 om 13:17 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved