Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Gallery in het onderwerp 'Projectje Kawasaki AR50 "Facelift"' (ID 7392).
De reply is geschreven door Henk-88 (UserID 4824) op 2-2-2013 14:37.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: WestlandMB
[...]


http://img5.blogs.ya...1260293_1?1321885498

en

http://img5.blogs.ya...7291281_1?1251695586

Al moet ik we lzeggen dat dit japanse modellen zijn, misschien is de europese versie wel al direct met voorkuip geleverd. Alleen iets staat me bij dat het eerste model dit niet had.

Mijn eerste brommer was ook ooit een AR50, had echt een heerlijke wiellegging. Ik wou nog wel een foto'tje posten, maar die ben ik volgens mij kwijt geraakt.

Zuinig op de kawa zijn, en vooral nooit verkopen heb ik geleerd



Je linkjes doen 't bij mij niet, mss staat m'n familiefilter aan?

Ik ben 43 atm dus 't zou in mijn tijd op de markt geweest moeten zijn geweest. Mja hoe dan ook, met kuip of zonder, Kawa was niet leverbaar in Groningen, dus ik wist van niks. En internet was er toen nog niet, wel teletekst maar daar stond niks op. Maar hoe dan ook zonder kuip was 'ie in mijn tijd ( 1985 want toen was ik 16) niet echt verkoopbaar want de concurrentie RD50 en MB50 hadden wel kuipjes. De RD50 maar een kleintje maar die speelde dan ook geen rol in de verkopen, RD50 was te gereformeerd. Toch mijn droom zo'n RD50 maar daar durfde ik niet voor uit te komen want dan was je wel gay. (Dus ik bleef op FS1, ook omdat ik iets anders niet kon betalen..) Toch vind ik nog steeds de RD50 meer brom dan de MB50 (beide gereden). En de AR50 staat daar nog boven maar die leerde ik pas veel later kennen.

Een TSX50 is natuurlijk helemaal the best natuurlijk, maar dat begreep ik pas toen ik wat wijzer was.

Maar vroeger vond ik dat de MTX-OT en SH het beste en meest begeerlijke waren..

Dit bericht is gewijzigd door Henk-88 op 2-2-2013 om 15:30 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved