Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Gallery in het onderwerp 'kenny's ketel' (ID 7220).
De reply is geschreven door kenny77 (UserID 11550) op 25-7-2012 19:20.

Olie en oliefilter ook maar vervangen.
blok een beetje bijgespoten en de uitlaten.
De bochten zijn van rvs, maar ze moesten helemaal afgeschuurd worden en werden daardoor erg dof.
Dus maar zwart gespoten, had ik me ook een paar uur schuurwerk kunnen besparen.









Velgrandjes nog niet klaar, nog geen zin in gehad, moet ook nog iets van stickers op, maar nog even kijken wat. Want hij is nu wel erg kaal en net zo als al die 10 duizenden andere xj's...

Deze vind ik ook wel mooi, misschien dat ik hem daarop ga baseren.




Inmiddels een kleine 400 km ermee gereden en hij bevalt eigenlijk wel.
Alleen rond de 4000 toeren trilt hij best erg, dat is wel irritant, maar schijnt normaal te zijn.

Is ook nog super zuinig, 1:23, dus kan er 390 km op 1 tank worden gereden!

Het rijd allemaal wel soepel (te soepel, daardoor ook een beetje saai), maar je mist toch het karakter van de oldtimer. Het is meer als een moderne auto, het brengt je waar je wezen moet, maar je mist net dat beetje extra.

Op zich geen ramp, want het is maar een motor voor erbij natuurlijk.

Dempers moeten ook binnenkort vervangen worden, want ik irriteer me erg aan de stille zoef zoef geluid, dat is natuurlijk 3x niks...
(ze zijn ook rot, daar niet van)

Ben nog aan het twijfelen of een 4 in 1 of 2 megaton's erop zetten.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 25-7-2012 om 19:22 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved