Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Gallery in het onderwerp 'Honda cr125' (ID 6679).
De reply is geschreven door MaXi-PuCh (UserID 20400) op 21-1-2012 17:49.

gisteren had ik bijde zijkappen afgemaakt, (zijn nu zwart met wit ipv wit met zwart) dus kon ik het vandaag mooi afmonteren.
ook de uitlaat gespoten en in de oven gehad dus die kon er ook op.




na het afmonteren naar buiten gereden, koelsysteem vol gegoten en ontlucht. toen goed op laten warmen ff helm gepakt je kent het wel.

ben gelijk gaan rijden, niet te hoge toeren gemaakt enz. reed ik naar een maat, en daar wat heen en weer gereden, op een gegeven moment bij het omkeren leek het alsof ik niet kon terugschakelen van 6 naar 1. na een paar keer trappen denk je dus dat hij wel in de versnelling staat, en ik probeerde gewoon weg te rijden, liet de koppeling opkomen en merkte dat hij toch niet in de goede versnelling stond. hij viel namelijk direct uit +

toen heb ik er eerst een paar minuten over gedaan om hem in de neutraal te krijgen. ik dacht oke, 2 maanden niet gereden dus is best logisch. toen had ik hem eenmaal in de 0, wilde hij niet starten vanalles geprobeert want ja stonden daar nog in de weilanden.
toen toch maar terug geduwt, bougie eruit enz. (was gewoon mooit bruin) even droog gespoten enalles en er weer in gedraait. even geprobeert maar deed nogsteeds niks.

toen dacht ik ligt aan het uit-knopje, aangezien het wel vaker was gebeurt dat hij moeilijk startte, en dat dat verholpen was als ik het knopje ertussenuit haalde. die er tussenuit, maar nog steeds geen verschil. alle keren gaf hij wel een vonk, maar die was wit, en wat kleiner dan normaal. in principe zou dat toch nog wel genoeg moeten zijn om te verbranden?

nouja we waren zo ver dat we hem met spanbanden op de kuildrager hebben vastgezet en zo ben ik met motor thuisgekomen.

ik ga straks de tank er maar eens af halen en de ontsteking even doorkijken.

heeft iemand dit al eens meegemaakt of waar denken jullie dat het aan ligt?


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved