Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Gallery in het onderwerp 'nsr50 kenny' (ID 6619).
De reply is geschreven door kenny77 (UserID 11550) op 8-1-2012 20:58.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gerard1793
En als je een plaatje/stripje maakt met aan beide uiteindes een gat voor een gaskabel, en UIT het midden een gat voor de hoofdkabel. Dan ligt 1 kabel lager, maar als de ene carb vol open staat en je geeft nog meer gas komt de ander er ook bij. Hoop dat je het snapt
Ik denk dat ik het snap, maar het probleem is dat je dan nog steeds aan beide carburateur kabels zit te trekken, aangezien je maar 1 hoofdkabel hebt
1 carburateur staat dan wel op volgas en heeft de gasschuif zo zitten dat hij niet meer verder kan.
Dan moet de andere wel nog verder , maar dat gaat niet meer door de carburateur die al vol open staat
Beste is dus in mijn inzien, om een systeem in de gashendel te maken, zodat je 2 aparte kabels krijgt.
1 carb staat vol open en kan niet meer verder stopt dus (hendel nummer 1 in de gashendel), maar de hendel (nummer 2 die parralel zit met nummer 1, maar niet eraan vast zit) kan wel nog verder open voor de 2de carburateur.
Edit: mhh zie dat ik het niet lekker duidelijk heb neer geschreven, maargoed in mijn gedachten zit het gelukkig wel lekker duidelijk.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pangolopalanga
[...]
Waar heb je het 'schuim' vandaan ? Ziet er meer als een lapje rubber uit ?
Ombouw van 4takt naar 2takt...hmm kan dat...wat moet er dan gebeuren ?
Gewoon interesse
Lag op mijn vaders werk.
Weet ik ook niet precies.
Maar dacht dat dan de gasnaald/gasnaaldbuis en etc ook aangepast moesten worden.
Kortom nog iets te veel variabelen om het systeem met 2 carbs te testen om waar te nemen of het beter is ja of nee.
Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 8-1-2012 om 21:01 uur.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved